loading...
Nahal Soltani | Never Give Up
ShayanOfficial بازدید : 122 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

 

( متن آهنگ کی مثل من )

 

بازم یه روز ِ دیگه بی تو میاد نیستی بدجوری دلم تورو می خواد
شاید قسمت ِ که اینجوری باشم
خیلی سخته اینجوری من ازتو جداشم
کی مثل ِمن؟! اینجوری این همه
 دوست داشت؟!
کی مثل ِ من؟! سـَرشو روشونه هات
 میزاشت؟!
یه لحظه بی تو چشماشو روهم نمیزاشت
با اینکه نیستی ولی باز هنوز دوست دارم.با اینکه نیستی هیشکی و بجات نمیزارم
پش ِ من نیستی
ولی من چشم انتظارم
.
.
.
بازم یه روز ِ دیگه بی تو میاد نیستی بدجوری دلم تورو می خواد
شاید قسمت ِ که اینجوری باشم
خیلی سخته اینجوری من ازتو جداشم
کی مثل ِمن؟! اینجوری این همه
 دوست داشت؟!
کی مثل ِ من؟! سـَرشو روشونه هات
 میزاشت؟!
یه لحظه بی تو چشماشو روهم نمیزاشت
با اینکه نیستی ولی باز هنوز دوست دارم با اینکه نیستی هیشکی و بجات نمیزارم
پش ِ من نیستی
ولی من چشم انتظارم
 


 دانلود آهنگ کی مثل ِ من نهال :

Mp3 320

Nahal - Ki Mesl Man - 320 - 7.7Mb

 

برچسب ها Nahal - Ki Mesl Man ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
The Official Website of Nahal Soltani
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 30
  • بازدید کلی : 1,839